Gyakran ismételt kérdések



+ Hogyan fizethetek a jegyeimért az oldalon:

A oneticket.hu weboldalon a Barion fizetési rendszerét használjuk, melyen keresztül elfogadjuk a MasterCard, Maestro, Visa kártyatípusokat. 



Az Európai Unió irányelve szerint minden vásárlás után alkalmaznunk kell az erős ügyfélhitelesítés (SCA) folyamatot.

- Mit jelent ez a gyakorlatban?
Internetes bankkártyás vásárlások az az a OneTicket™ rendszerében leadott bankkártyás jegyvásárlást 3D hitelesitessel kell megerősítened. Amennyiben nem teszed, a Bank zárolja az összeget a számládon. Hozzánk ebben az esetben a pénz nem érkezik be, és 2-3 nap múlva feloldásra kerül.

- Hogyan erősitsem meg a 3D-t? 
Az internetes fizetési folyamat során egy a mobiltelefonra SMS-ben vagy a mobil banki alkalmazás értesítőjében érkező ellenőrző kódot kell megadni. Az oldalunkon készítettünk egy kisokost, ahol összegyüjtöttük a Bankokat, ezzel megkönnyítve a vásárlást.

https://oneticket.hu/customer_auth

- Mikor sikeres a fizetés?
Amennyiben végig vitted a 3D hitelesítés folyamatot és sikeres a tranzakció, 3 db e-mail fog érkezni
+ Egy a Barion (bank) szolgáltatótól,
+ Egy a Billingótol (számlázó program)
+ Egy tőlünk (OneTicket).

A Barion oldal azt jelezte, hogy a vásárlás sikertelen. Mi a teendő? Mi lehetett a gond?
Kérjük, próbáld meg a vásárlást ismét. Ellenőrizd, hogy minden adatot helyesen adtál-e meg. Ha továbbra sem sikerül, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ahol utánanézünk a problémának.
A leggyakrabban előforduló okok ilyenkor:
-  bankkártya adatok hibás begépelése,
-  a napi kártya limit túllépése,
-   fedezethiány,
-   rosszul megadott 3D secure ellenőrző kód,
-   tiltott vagy lejárt bankkártya.

Hol éred el a jegyed?

Fizetés után automatikusan visszaléptet a rendszer a Profilodhoz, ahonnan letöltheted a Jegyed és a számlád.
+  Lépj be a Profilodba, és keresd a “Megvásárolt jegyek” menüpontot.
+  Letölthető iOs és Android alkalmazásunk, ahol belépés után elérhető.
+  E-mailben küldünk letöltési linket, ami levelező beállítástól függően kerülhet a Promóció/Kéretlen/Spam mappába.

Mit tegyek, ha nem találom, vagy véletlen töröltem a megvásárolt jegyeim?
Ha regisztrált felhasználó vagy, a bejelentkezés után a ‘Megvásárolt jegyeim’ menüben újra letöltheted a jegyeket. Ha nem regisztráltál vásárláskor, akkor a Barion és Billingo e-mailje tartalmaz egy egyedi azonosítót, amivel lekérdezheted a jegyed a https://oneticket.hu/recovery oldalon.

Fizethetek SZÉP Kártyával?

Online vásárlásnál nincs rá lehetőség, viszont néhány Budapesti jegyirodáinkban fizethetsz OTP és a K&H SZÉP kártyával is.
Kérnénk, hogy ellenőrizd melyik irodában tudod a kártyád használni, ezt itt megteheted: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok

Van lehetőség személyes jegyvásárlásra?
Személyes jegyvásárlásra jegyértékesítési partnereinknél van lehetőség.
A jegyértékesítési partnereink listáját itt találod: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok

Van lehetőség átutalással vagy postai utánvéttel fizetni a jegyekért?
Nem, nincs rá lehetőség.

Tudok foglalni, vagy vásárolni jegyet telefonon, esetleg e-mailben?
Nem, nincs rá lehetőség!
Sem a foglalás, sem a vásárlás nem megoldható a fenti lehetőségek egyikén sem. Weboldalunk online vásárlási rendszerén a jegyek időleges foglalására nincs lehetőség.

 

 






A jegyvásárláshoz kötelező a regisztráció?
Nem, nem kötelező regisztrálni a vásárláshoz, de ha regisztrálsz az e-mail címeddel, akkor a későbbiekben gyorsabban és egyszerűbben hozzájuthatsz a jegyedhez, ugyanis nem kell újra beírnod a rendeléshez szükséges személyes és számlázási adatokat. Továbbá, pedig a profilodban a ‘Megvásárolt jegyek’ menüpontból bármikor letöltheted, vagy érvényesítheted a jegyeid.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
Ha elfelejtetted a jelszavad, kérj új jelszót a bejelentkezési oldalon az “Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. Az e-mail címedre érkező levélben tudsz megadni egy új jelszót a fiókodhoz.


Van lehetőség Normál jegyet VIP jegyre vagy másik drágább jegyre cserélni?
Amennyiben még rendelkezésre áll VIP jegy, abban az esetben igen.
Ilyenkor vásárold meg a VIP jegyet, ezt jelezd nekünk emailben és a korábbi vásárlásodban található jegyek árát visszatérítjük a vásárláshoz használt bankszámládra.


Miért nem tudok 10 darab jegynél többet vásárolni egyszerre?
Eseményenként eltérő, hogy egyszerre hány jegyet tudsz a kosaradba helyezni és megvásárolni. Általában maximum 10 jegy kerülhet egy kosárba. Ha ennél több jegyet szeretnél vásárolni az adott rendezvényre, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

Tudok egyszerre többféle koncertjegyet vásárolni?
Egyszerre csak egy rendezvényre tudsz jegyet venni, ha több különböző rendezvényre szeretnél vásárolni, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

A jegy árán felül van plusz költség?
A jegyáron felül kezelési költség kerül felszámolásra. Ez a jegy kosárba helyezése után a kosárra kattintva láthatóvá válik.

Mi az a kezelési költség?
A kezelési költség másik nevén kényelmi díj, a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy jegyvásárlást kezdeményezel, használod a rendszerünket. A oneticket.hu Kft. a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja.

Megkaptam a számlát, de más névre és címre szeretném módosítani. Mi a teendő?
A számla arra a névre és címre van kiállítva, ami a vásárlás pillanatában meg volt adva a számlázási adatoknál. A vásárlást követően minél hamarabb küldj e-mailt az [email protected] mail címünkre a hibásan kiállított számláddal és az új számlázási adatokkal.

Hány éves kortól kell belépőjegyet vásárolni?
Amennyiben a jegyvásárlási oldalon, az esemény leírásában nem találsz erre vonatkozó információt, akkor nézz rá az esemény facebook oldalára, vagy a szervezők weboldalára.

Vásároltam jegyet a oneticket.hu oldalán keresztül, azonban nem jó az időpont. Van lehetőség a jegyek visszaváltására, vagy más időpontra való cserélésére?
A jegyek visszaváltásara, vagy más időpontra való cserélésére csak a szervező utasításai szerint, illetve az esemény elmaradása esetén van lehetőségünk. A jegy ilyen esetben eladható több weboldalon is, cégünk erre a vanjegy.hu oldalát tudja ajánlani.

Visszatérítés esetén hogyan történik a jóváírás?
Visszaváltáskor a jegy ára automatikusan visszakerül a bankszámládra a vásárláskor megadott kártyaadatok alapján. Ez a visszaváltások megkezdésétől átlag 4-5 banki napot vehet igénybe.


Mit tehetek, ha lejárt, megszűnt vagy lecseréltem a bankkártyám és sikertelen lett a visszatérítés? 

Ebben az esetben levelet kapsz a Bariontól, hogy sikertelen lett a visszatérítésed. Ilyenkor ezt jelezd felénk az [email protected] mail címre. A leveledbe mindenképp írd bele a számlaszámod (nem az új kártyád számát) és 30 munkanapon belül átutaljuk az összeget.

Védettségi kártyára szükség van koncert, vagy zenés-táncos rendezvény látogatásához
2022. március 7-től érvényes a Magyar Közlönyben megjelent 77/2022. (III. 4.) Korm. rendelet alapján hatályát veszti a védettségi igazolvány használatára vonatkozó szabályozás, tehát védettségi igazolvány nélkül lehet a rendezvényeken is részt venni.




Nem találtam meg a kérdésemre a választ az itt felsoroltak között, mit tegyek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] mail címre írva.

Mielőtt keresnél minket kérünk, hogy olvasd el a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot.

Ha pedig a jegyed nem találod, Itt lekérdezheted.

Hamarosan

SZÉPKÁRTYÁS JEGYÉRTÉKESÍTÉSI PONTOK

Budapest VIII. kerület - Steve Judge Szalon

1085 József krt. 59-61
+36 1 615 0000
H-SZ 09:00-:21:00 V-12:00-20:00

DYESWAP - Napszemüveg üzlet

1073 Kertész u. 27
+36 1 615 0000
K-CS 12:00–19:00 P 12:00–17:00 SZ 10:00–14:00

ÉKESÍTÉSI PONTOK BUDAPESTEN

ORSZÁGOS ÉKESÍTÉSI PONTOK

Tisztelt Ügyfelünk!

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. Az Adatvédelmi nyilatkozatot megismertem, azokat elfogadom.

Elfogadom