Gyakran ismételt kérdések

A jegyvásárláshoz kötelező a regisztráció?
Nem, nem kötelező regisztrálni a vásárláshoz, de ha regisztrálsz az e-mail címeddel, akkor a későbbiekben gyorsabban és egyszerűbben hozzájuthatsz a jegyedhez, ugyanis nem kell újra beírnod a rendeléshez szükséges személyes és számlázási adatokat. Továbbá, pedig a profilodban a ‘Megvásárolt jegyek’ menüpontból bármikor letöltheted, vagy érvényesítheted a jegyeid.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
Ha elfelejtetted a jelszavad, kérj új jelszót a bejelentkezési oldalon az “Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. Az e-mail címedre érkező levélben tudsz megadni egy új jelszót a fiókodhoz.

Hogyan fizethetek a jegyeimért az oldalon?
A oneticket.hu weboldalon a Barion fizetési rendszerét használjuk, melyen keresztül elfogadjuk a MasterCard, Maestro, Visa kártyatípusokat. 



Fizethetek SZÉP Kártyával?

Online vásárlásnál nincs rá lehetőség, viszont néhány Budapesti jegyirodáinkban fizethetsz OTP és a K&H SZÉP kártyával is.
Kérnénk, hogy ellenőrizd melyik irodában tudod a kártyád használni, ezt itt megteheted: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok

Van lehetőség átutalással vagy postai utánvéttel fizetni a jegyekért?
Nem, nincsen rá lehetőség.

Van lehetőség személyes jegyvásárlásra?
Személyes jegyvásárlásra jegyértékesítési partnereinknél van lehetőség.
A jegyértékesítési partnereink listáját itt találod: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok

Van lehetőség Normál jegyet VIP jegyre vagy másik drágább jegyre cserélni?
Amennyiben még rendelkezésre áll VIP jegy, abban az esetben igen.
Ilyenkor vásárold meg a VIP jegyet, ezt jelezd nekünk emailben és a korábbi vásárlásodban található jegyek árát visszatérítjük a vásárláshoz használt bankszámládra.

Tudok foglalni, vagy vásárolni jegyet telefonon, esetleg e-mailben?
Nem, nincs rá lehetőség!
Sem a foglalás, sem a vásárlás nem megoldható a fenti lehetőségek egyikén sem. Weboldalunk online vásárlási rendszerén a jegyek időleges foglalására nincs lehetőség.

Miért nem tudok 10 darab jegynél többet vásárolni egyszerre?
Eseményenként eltérő, hogy egyszerre hány jegyet tudsz a kosaradba helyezni és megvásárolni. Általában maximum 10 jegy kerülhet egy kosárba. Ha ennél több jegyet szeretnél vásárolni az adott rendezvényre, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

Tudok egyszerre többféle koncertjegyet vásárolni?
Egyszerre csak egy rendezvényre tudsz jegyet venni, ha több különböző rendezvényre szeretnél vásárolni, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

A jegy árán felül van plusz költség?
A jegyáron felül kezelési költség kerül felszámolásra. Ez a jegy kosárba helyezése után a kosárra kattintva láthatóvá válik.

Mi az a kezelési költség?
A kezelési költség másik nevén kényelmi díj, a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy jegyvásárlást kezdeményezel, használod a rendszerünket. A oneticket.hu Kft. a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja.

Megkaptam a számlát, de más névre és címre szeretném módosítani. Mi a teendő?
A számla arra a névre és címre van kiállítva, ami a vásárlás pillanatában meg volt adva a számlázási adatoknál. A vásárlást követően minél hamarabb küldj e-mailt az info@oneticket.hu mail címünkre a hibásan kiállított számláddal és az új számlázási adatokkal.

Az oldal azt jelezte vissza, hogy a vásárlás sikeres, mégsem kaptam meg a megvásárolt jegyeimet. Mi a teendő?
Első lépésként, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját és/vagy a Promóciós mappában is. Ha nem találod a beérkezettek között, kérjük, fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben.
Add meg a vásárlási adataidat, hogy utána tudjunk nézni a rendelésnek. Valószínűleg az e-mail címedet gépelted el a személyes adatok megadásakor.

A bank levonta az összeget, de a vásárlás sikertelen volt. Mi a teendő?
Valamilyen okból kifolyólag a vásárlás során nem jutott vissza sikeresen a bank fizetőoldaláról a webáruház oldalára. A fizetés során a bank először zárolja az összeget, ezután megy végbe a tranzakció, vagyis a webáruház oldalára történő visszaérkezés esetén történik a tényleges átutalás a részünkre. Ha ez a folyamat megszakad, akkor a zárolt összeg újra megjelenik az Ön folyószámláján – számlavezető bankjától függ, hogy mennyi időn belül. Ilyen esetekben újra kell kezdeni a vásárlási folyamatot!

Az oldal azt jelezte, hogy a vásárlás sikertelen. Mi a teendő? Mi lehetett a gond?
Kérjük, próbáld meg a vásárlást ismét. Ellenőrizd, hogy minden adatot helyesen adtál-e meg. Ha továbbra sem sikerül, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ahol utánanézünk a problémának.
A leggyakrabban előforduló okok ilyenkor:
-       bankkártya adatok hibás begépelése,
-       a napi kártya limit túllépése,
-       fedezethiány,
-       rosszul megadott 3D secure ellenőrző kód,
-       tiltott vagy lejárt bankkártya.

Mikor kapom meg az online vásárolt jegyem?
A sikeres vásárlást követően pár percen belül. Amennyiben nem kaptál visszaigazolást a vásárlásról és a jegyeid sem érkeztek meg, fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

Mit tegyek, ha nem találom, vagy véletlen töröltem a megvásárolt jegyeim?
Ha regisztrált felhasználó vagy, a bejelentkezés után a ‘Megvásárolt jegyeim’ menüben újra letöltheted a jegyeket. Ha nem regisztráltál vásárláskor, akkor keresd az ügyfélszolgálatunkat és természetesen újra kiküldjük a jegyeidet.

Hány éves kortól kell belépőjegyet vásárolni?
Amennyiben a jegyvásárlási oldalon, az esemény leírásában nem találsz erre vonatkozó információt, akkor nézz rá az esemény facebook oldalára, vagy a szervezők weboldalára.

Vásároltam jegyet a oneticket.hu oldalán keresztül, azonban nem jó az időpont. Van lehetőség a jegyek visszaváltására, vagy más időpontra való cserélésére?
A jegyek visszaváltásara, vagy más időpontra való cserélésére csak a szervező utasításai szerint, illetve az esemény elmaradása esetén van lehetőségünk. 

Visszatérítés esetén hogyan történik a jóváírás?
Visszaváltáskor a jegy ára automatikusan visszakerül a bankszámládra a vásárláskor megadott kártyaadatok alapján. Ez a visszaváltások megkezdésétől átlag 4-5 banki napot vehet igénybe.


Mit tehetek, ha lejárt, megszűnt vagy lecseréltem a bankkártyám és sikertelen lett a visszatérítés? 

Ebben az esetben levelet kapsz a Bariontól, hogy sikertelen lett a visszatérítésed. Ilyenkor ezt jelezd felénk az info@oneticket.hu mail címre. A leveledbe mindenképp írd bele a számlaszámod (nem az új kártyád számát) és 30 munkanapon belül átutaljuk az összeget.

Védettségi kártyára szükség van koncert, vagy zenés-táncos rendezvény látogatásához?
A 264/2021. (V.21.) a kormányrendelet alapján 18 év alatti személyek látogathatják a zenés-táncos rendezvényeket koronavírus elleni védettséget igazoló kártya, vagy mobilapplikáció nélkül is, abban az esetben, ha 18 éven felüli kísérőjük rendelkezik védettséget igazoló kártyával, vagy applikációval. Kérünk, hogy minden esetben ellenőrizd a rendezvény korhatáros besorolását!

Nem találtam meg a kérdésemre a választ az itt felsoroltak között, mit tegyek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@oneticket.hu mail címre írva.

Hamarosan

JEGYÉRTÉKESÍTÉSI PONTOK

OneTicket Központi Iroda

Budapest XIV. kerület Thököly út 105-107 II/31
+36 1 615 0000
H-P 08:00-14:00

Budapest VIII. kerület - Steve Judge Szalon

1085 József krt. 59-61
+36 1 615 0000
h-sz 09:21 v-12:20

Synergym

1143 BUDAPEST, Hungária krt 130 1.em
+36 1 615 000
H-P 06:00-22:00, SZ-V: 08:00-20:00

Budapest VI. Káosz Drink Station

1068, Budapest Szófia u. 7.
+3616150000
H-SZ 16:00-01:00

Budapest II. TandT Sport

1024 Budapest, Lövőház u. 16/A.
+3616150000
H-P 10:00-19:00 SZ 10:00-14:00

Budapest VIII. kerület - Lucky Bag (Keleti pályaudvar)

Baros tér aluljáró Budapest 1087
+36 1 615 0000
H-P: 8:00-17.00

Budapest XX. kerület - Könyv. Könyvesbolt

1201 Budapest, Nagy Győri István u. 2.
06 1 615 0000
H: 14:00-18:00, K-P: 09:30-18:00, SZ: 09:00-12:30

Budapest III. kerület - Békás Játék

1039 Budapest, Viziorgona utca 4.
06-1-615-0000
K-P: 10:00-18:00, SZ: 08:00-14:00

Budapest IX Ibolya Jegyiroda

Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
+3616150000
H-P 11:00-19:00 SZ 10:00-16:00

Térkép

KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMUNK:
Előtte kérlek olvasd el a GY.I.K.-et.

06 1 615 0000

Tisztelt Ügyfelünk!

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. Az Adatvédelmi nyilatkozatot megismertem, azokat elfogadom.

Elfogadom