Ügyfélszolgálat

Hogyan segíthetünk?

Kérdések és válaszok vásárlóink számára
Még mindig megválaszolatlan kérdései vannak?
Kapcsolatmenüpontunkban megtalálja elérhetőségünket

Ha regisztrált felhasználó vagy, a bejelentkezés után a ‘Megvásárolt jegyeim’ menüben újra letöltheted a jegyeket.
Ha elírtad az eamil címedet, akkor nem fogsz semmilyen emailt kapni, s a profilodban sem lesz ott a jegyed. Ebben az esetben az [email protected] email címre írj nekünk.

Internetes bankkártyás vásárlások az az a OneTicket™ rendszerében leadott bankkártyás jegyvásárlást 3D hitelesitessel kell megerősítened. Amennyiben nem teszed, a Bank zárolja az összeget a számládon. Hozzánk ebben az esetben a pénz nem érkezik be, és 2-3 nap múlva feloldásra kerül.

Az internetes fizetési folyamat során egy a mobiltelefonra SMS-ben vagy a mobil banki alkalmazás értesítőjében érkező ellenőrző kódot kell megadni. Az oldalunkon készítettünk egy kisokost, ahol összegyüjtöttük a Bankokat, ezzel megkönnyítve a vásárlást.

Amennyiben végig vitted a 3D hitelesítés folyamatot és sikeres a tranzakció, 3 db e-mail fog érkezni
+ Egy a Barion (bank) szolgáltatótól,
+ Egy a Billingótol (számlázó program)
+ Egy tőlünk (OneTicket).

Kérjük, próbáld meg a vásárlást ismét. Ellenőrizd, hogy minden adatot helyesen adtál-e meg. Ha továbbra sem sikerül, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ahol utánanézünk a problémának.
A leggyakrabban előforduló okok ilyenkor:
-  bankkártya adatok hibás begépelése,
-  a napi kártya limit túllépése,
-   fedezethiány,
-   rosszul megadott 3D secure ellenőrző kód,
-   tiltott vagy lejárt bankkártya.

A jegyek visszaváltásara, vagy más időpontra való cserélésére csak a szervező utasításai szerint, illetve az esemény elmaradása esetén van lehetőségünk. A jegy ilyen esetben eladható több weboldalon is, cégünk erre a vanjegy.hu oldalát tudja ajánlani.

Online vásárlásnál nincs rá lehetőség, viszont néhány Budapesti jegyirodáinkban fizethetsz OTP és a K&H SZÉP kártyával is.
Kérnénk, hogy ellenőrizd melyik irodában tudod a kártyád használni, ezt itt megteheted: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok

Személyes jegyvásárlásra jegyértékesítési partnereinknél van lehetőség.
A jegyértékesítési partnereink listáját itt találod: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok

Nem, nincs rá lehetőség.

Nem, nincs rá lehetőség!
Sem a foglalás, sem a vásárlás nem megoldható a fenti lehetőségek egyikén sem. Weboldalunk online vásárlási rendszerén a jegyek időleges foglalására nincs lehetőség.

Ha elfelejtetted a jelszavad, kérj új jelszót a bejelentkezési oldalon az “Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. Az e-mail címedre érkező levélben tudsz megadni egy új jelszót a fiókodhoz.

Amennyiben még rendelkezésre áll VIP jegy, abban az esetben igen.
Ilyenkor vásárold meg a VIP jegyet, ezt jelezd nekünk emailben és a korábbi vásárlásodban található jegyek árát visszatérítjük a vásárláshoz használt bankszámládra.

Eseményenként eltérő, hogy egyszerre hány jegyet tudsz a kosaradba helyezni és megvásárolni. Általában maximum 10 jegy kerülhet egy kosárba. Ha ennél több jegyet szeretnél vásárolni az adott rendezvényre, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

Egyszerre csak egy rendezvényre tudsz jegyet venni, ha több különböző rendezvényre szeretnél vásárolni, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

A jegyáron felül kezelési költség és rendszer-használati díj kerül felszámolásra. Ez a jegy kosárba helyezése után a kosárra kattintva láthatóvá válik.

A kezelési költség másik nevén kényelmi díj, a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy jegyvásárlást kezdeményezel, használod a rendszerünket. A oneticket.hu Kft. a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja.

A számla arra a névre és címre van kiállítva, ami a vásárlás pillanatában meg volt adva a számlázási adatoknál. A vásárlást követően minél hamarabb küldj e-mailt az [email protected] mail címünkre a hibásan kiállított számláddal és az új számlázási adatokkal.

Amennyiben a jegyvásárlási oldalon, az esemény leírásában nem találsz erre vonatkozó információt, akkor nézz rá az esemény facebook oldalára, vagy a szervezők weboldalára.

Visszaváltáskor a jegy ára automatikusan visszakerül a bankszámládra a vásárláskor megadott kártyaadatok alapján. Ez a visszaváltások megkezdésétől átlag 4-5 banki napot vehet igénybe. 

Ebben az esetben levelet kapsz a Bariontól, hogy sikertelen lett a visszatérítésed. Ilyenkor ezt jelezd felénk az [email protected] mail címre. A leveledbe mindenképp írd bele a számlaszámod (nem az új kártyád számát) és 30 munkanapon belül átutaljuk az összeget.

2022. március 7-től érvényes a Magyar Közlönyben megjelent 77/2022. (III. 4.) Korm. rendelet alapján hatályát veszti a védettségi igazolvány használatára vonatkozó szabályozás, tehát védettségi igazolvány nélkül lehet a rendezvényeken is részt venni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] mail címre írva.

Fizetés után automatikusan visszaléptet a rendszer a Profilodhoz, ahonnan letöltheted a Jegyed és a számlád.

+  Lépj be a Profilodba ezen a linken, és keresd a “Megvásárolt jegyek” menüpontot: https://oneticket.hu/login

A oneticket.hu weboldalon a Barion fizetési rendszerét használjuk, melyen keresztül elfogadjuk a MasterCard, Maestro, Visa kártyatípusokat. 

Az Európai Unió irányelve szerint minden vásárlás után alkalmaznunk kell az erős ügyfélhitelesítés (SCA) folyamatot.

IGEN, kötelező regisztrálni a vásárláshoz, mivel ha regisztrálsz az e-mail címeddel, akkor a későbbiekben gyorsabban és egyszerűbben hozzájuthatsz a jegyedhez, ugyanis nem kell újra beírnod a rendeléshez szükséges személyes és számlázási adatokat. Továbbá, pedig a profilodban a ‘Megvásárolt jegyek’ menüpontból bármikor letöltheted, vagy érvényesítheted a jegyeid és eladhatod egyből a Vanjegy.hu oldalon.