Ha elírtad az eamil címedet, akkor nem fogsz semmilyen emailt kapni, s a profilodban sem lesz ott a jegyed. Ebben az esetben az [email protected] email címre írj nekünk.
+ Egy a Barion (bank) szolgáltatótól,
+ Egy a Billingótol (számlázó program)
+ Egy tőlünk (OneTicket).
A leggyakrabban előforduló okok ilyenkor:
- bankkártya adatok hibás begépelése,
- a napi kártya limit túllépése,
- fedezethiány,
- rosszul megadott 3D secure ellenőrző kód,
- tiltott vagy lejárt bankkártya.
Kérnénk, hogy ellenőrizd melyik irodában tudod a kártyád használni, ezt itt megteheted: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok
A jegyértékesítési partnereink listáját itt találod: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok
Sem a foglalás, sem a vásárlás nem megoldható a fenti lehetőségek egyikén sem. Weboldalunk online vásárlási rendszerén a jegyek időleges foglalására nincs lehetőség.
Ilyenkor vásárold meg a VIP jegyet, ezt jelezd nekünk emailben és a korábbi vásárlásodban található jegyek árát visszatérítjük a vásárláshoz használt bankszámládra.
+ Lépj be a Profilodba ezen a linken, és keresd a “Megvásárolt jegyek” menüpontot: https://oneticket.hu/login
Az Európai Unió irányelve szerint minden vásárlás után alkalmaznunk kell az erős ügyfélhitelesítés (SCA) folyamatot.