Bankkártyára visszatérítés
Bankkártyára visszatérítés
Visszatérítés: más néven „refund”, a Kereskedő jelzése alapján a Kártyabirtokos (vásárló) részére történő, az eredeti tranzakció teljes- vagy részösszegű visszautalása.
Ahogy weboldalunk FAQ-jában is megtalálható https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/hogyan-tudom-a-vasarloimnak-a-kifizetett-osszeget-visszakuldeni-visszateriteni/, kereskedői döntés alapján a bankkártyás fizetésekre refund, azaz visszatérítés indítható el.
A visszatérítés teljes folyamata során a kereskedő Barion tárcájából az összeg a kártyakibocsátó bankhoz, azaz a vásárló bankjához kerül. A refunddal érintett összeg a vásárló számláján csak a saját bankja általi jóváírást követően lesz elérhető.
Annak ellenére, hogy a kereskedő által indított visszatérítés során a Barion tárcából valós időben megtörténik az összeg leemelése, a vásárló bankszámláján a fent leírtaknak megfelelően nem azonnali időben jelenik meg az összeg, a visszatérítés teljes átfutási ideje akár 30 nap is lehet.
A jóváírás a kibocsátó bank belső folyamatainak, üzleti döntésének a függvénye, sem a kereskedőnek, sem a fizetési szolgáltatónak nincs ráhatása a jóváírás átfutási idejére.
A kártyabirtokos (vásárló) a számláján történő jóváírással kapcsolatban a saját bankjánál tud érdeklődni.
Mit tehetek, ha lejárt, megszűnt vagy lecseréltem a bankkártyám és sikertelen lett a visszatérítés?
Ebben az esetben levelet kapsz a Bariontól, hogy sikertelen lett a visszatérítésed. Ilyenkor ezt jelezd felénk az [email protected] mail címre. A leveledbe mindenképp írd bele a számlaszámod (nem az új kártyád számát) és 30 munkanapon belül átutaljuk az összeget.
Ahogy weboldalunk FAQ-jában is megtalálható https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/hogyan-tudom-a-vasarloimnak-a-kifizetett-osszeget-visszakuldeni-visszateriteni/, kereskedői döntés alapján a bankkártyás fizetésekre refund, azaz visszatérítés indítható el.
A visszatérítés teljes folyamata során a kereskedő Barion tárcájából az összeg a kártyakibocsátó bankhoz, azaz a vásárló bankjához kerül. A refunddal érintett összeg a vásárló számláján csak a saját bankja általi jóváírást követően lesz elérhető.
Annak ellenére, hogy a kereskedő által indított visszatérítés során a Barion tárcából valós időben megtörténik az összeg leemelése, a vásárló bankszámláján a fent leírtaknak megfelelően nem azonnali időben jelenik meg az összeg, a visszatérítés teljes átfutási ideje akár 30 nap is lehet.
A jóváírás a kibocsátó bank belső folyamatainak, üzleti döntésének a függvénye, sem a kereskedőnek, sem a fizetési szolgáltatónak nincs ráhatása a jóváírás átfutási idejére.
A kártyabirtokos (vásárló) a számláján történő jóváírással kapcsolatban a saját bankjánál tud érdeklődni.
Mit tehetek, ha lejárt, megszűnt vagy lecseréltem a bankkártyám és sikertelen lett a visszatérítés?
Ebben az esetben levelet kapsz a Bariontól, hogy sikertelen lett a visszatérítésed. Ilyenkor ezt jelezd felénk az [email protected] mail címre. A leveledbe mindenképp írd bele a számlaszámod (nem az új kártyád számát) és 30 munkanapon belül átutaljuk az összeget.